new today
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

new today

*اهلا وسهلا فى الزوار الكرام*

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلب العاشق دليلو

قلب العاشق دليلو

المساهمات : 41

نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!! Empty
مُساهمةموضوع: نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!!   نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!! I_icon_minitimeالجمعة أغسطس 15, 2008 10:33 am

السلام عليكم

بصوا يارجاله انا لسه جايب موبايل نوكيا 5300

من اسبوع كده

هقول المميزات والعيوب الى انا لحظتها وياريت اى حد يعرف يقولى على طريقه حل العيوب ده يكلم ........

المميزات

1_صوت العالى بس 5700و 3250 و n70 اعلى منه
2_الشكل طبعا حلو جدااااااا
3_وطبعا الحجم ووزنه صغير

العيوب كتير بس لو واحد جايب الموبايل عشان الكلام والشكل حلو يبقى تمام اوى

العيوب بقى الى انا ملاحظها

1_من كتر الفتح والقفل وبعدين فيه ناس خشم بتاخده من الواحد بقى فيه فراغ كبير بين الموبايل وادى صوره توضيحيه

2_طريقه القفل
3_الموبايل مش بيتمسح الحاجات الى جايه معاه (الملفات الصوتيه ..والملفات العاديه ...)
4_الفيديو 15 ثانيه بس

عاوز بقى طلب منكم يا جماعه عاوز برنامج بيعمل play list للملفات الصوتيه بس يكون شغال على الموبايل ده

وعاوز لعب برده

ومش عارف اعمل lockcode للموبايل !!!!!

وحد يعرف طريقه او حل لمشكله الفراغ الى حصل ده عشان الموبايل بقى متلخلخ

يا جماعه اهم حاجه حد يجبلى البرنامج بتاع البلاى لست واكون شااااااكر اوى

نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!! 341661398
Admin
Admin

المساهمات : 62

نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!!   نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!! I_icon_minitimeالسبت أغسطس 16, 2008 9:12 am

مشكووووور عبد الله على موضوعك الحلو كنير كتير
تقبل مروري
هنو
https://hino.yoo7.com

نوكيا 5300 مميزات وعيوب ومناقشه واسئله هامه جدا ارجو الاجابه عليها وبعض المطالب ..!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-